Zwroty i reklamacje

ZWROT

W celu dokonania zwrotu zakupionego towaru naszym sklepie, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu
Kliknij w poniższy link: Formularz zwrotu
Pobierz plik pdf z formularzem zwrotu, a następnie wydrukuj i wypełnij formularz.
Wypełniony formularz dołącz do paczki w której będzie zapakowany towar przeznaczony do zwrotu.

2. Czas na dokonanie zwrotu
Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwroty dostarczone do nas po tym terminie nie będą realizowane.

3. Adres zwrotu towaru
Paczkę ze zwracanym produktem odeślij na adres:
Nena for kids,
ul.Kijowska 11 /390,
03-743 Warszawa
Koszt wysyłki leży po stronie kupującego.

4. Dodatkowe informacje
Zwrotom podlegają wszystkie produkty Nena for kids, które zawierają metkę i nie mają śladów użytkowania, tj. plamy, intensywny zapach, inne widoczne uszkodzenia.

5. Rozpatrzenie i zwrot środków
Cały proces rozpatrzenia zwrotu trwa maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki. Po tym czasie otrzymasz od nas informację e-mail o statusie zwrotu i tym samym ewentualnym przekazaniu środków na Twoje konto.

REKLAMACJA

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Kliknij w poniższy link: Formularz reklamacji 
Pobierz plik pdf z formularzem reklamacji, a następnie wydrukuj i wypełnij formularz.
Wypełniony formularz dołącz do paczki w której będzie zapakowany towar przeznaczony do reklamacji.

2. Odesłanie produktu
Prosimy, aby produkt przekazywany do reklamacji zawierał metkę oraz kopię faktury zakupu.

3. Adres reklamacji towaru
Paczkę z reklamowanym produktem należy odesłać na adres:
Nena for kids,
ul.Kijowska 11 /390,
03-743 Warszawa
Koszt wysyłki leży po stronie kupującego

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl